Kriolipoliza – redukcja tkanki tłuszczowej

 

Na czym polega kriolipoliza?

 Zabiegi przy użyciu urządzenia Lipo-Cryo polegają na schładzaniu komórek tłuszczowych, które pod wpływem niskiej temperatury ulegają procesowi apoptozy, czyli kontrolowanej śmierci komórek. Bowiem zamrożone komórki ulegają krystalizacji i rozpadowi. Zabieg jest całkowicie bezbolesny i mało inwazyjny.

 

Crio lipo – przebieg zabiegu

Trwający do godziny czasu zabieg kriolipolizy, polega na przykładaniu do docelowego obszaru nieinwazyjny aplikatora (głowicy chłodzącej) w celu pobrania energii z leżącej pod spodem tkanki tłuszczowej. Co ważne, podczas zabiegu skóra, nerwy, a także mięśnie są całkowicie bezpieczne.

 

Jaka jest optymalna temperatura chłodzenia?

Proces mrożenia komórek tłuszczowych przeprowadza się w temperaturze do 3 st.°C.

Jakie części ciała można poddać zabiegowi?

W przypadku kriolipolizy praktycznie nie ma przeciwskazań, co do części ciała, które takiemu zabiegowi mogą być poddane.

Najczęściej jednak zabiegi crio lipo stosuje się na: plecy, biodra, brzuch, ramiona, uda, kolana, pośladki, a także na podbródek i klatkę piersiową.lipocryo radom

 

Wskazania do kriolipolizy

  • cellulit,
  • nadmiar tkanki tłuszczowej i jej nierównomierny rozkład,
  • ginekomastia,

 

 Jakie efekty daje kriolipoliza?

Można śmiało powiedzieć, że efekty kriolipolizy są widoczne po 2 tygodniach, natomiast na całkowity efekt trzeba poczekać 6 tygodni ponieważ tyle trwa proces usuwania zniszczonych komórek tłuszczowych z organizmu. Już po pierwszym zabiegu zauważysz widoczną redukcję tkanki tłuszczowej. Oczywiście, wraz z kolejnymi zabiegami, proces ten będzie się tylko pogłębiał, a Ty znów będziesz mogła się cieszyć pięknym, wymodelowanym i zadbanym ciałem.

 

Dzięki zabiegom kriolipolizy następuje:

  • redukcja tkanki tłuszczowej,
  • utrata kilogramów i centymetrów.

Aby wzmocnić efekty po zabiegu Lipo-Cryo warto zdecydować się na cykl 2-8 zabiegów w odstępach 6 tygodni (dotyczy tej samej partii ciała). Warto również pamiętać o zbilansowanej i zdrowej diecie, wodzie niegazowanej (co najmniej 1,5 litra dziennie), a także o aktywności fizycznej.

 

23

stat4u